lördag 5 januari 2013

Veckan som gått

Har vi hunnit med en hel del, ett besök hos mormor och morfar

Barnen tycker alltid att det är lika kul med deras gamla leksaker.
Ett försenat besök på Vellinge blomman

Dom hade kvar sin tomteutställning och det tyckte barnen var toppen! Alva konstaterade dock att där luktade kamel och att hon nog skulle åka dit med mormor nästa gång...:-)

Det blev fika också med kaka som även enligt Alva var "sjukt" god.

Alice fotograferade lite...

Nyårsafton började jag med att jobba kväll, Alice hjälpte mig att baka en kaka till jobb men den hade vi/ jag inte tid att äta av... Resten av familjen var hos fam Svensson för nyårsfirande och när jag kom dit fick jag en god nyårsmiddag! Göran jobbade natten och fick se raketer från tionde våningen!

Vi har även haft en övernattningsgäst:-)

Mysigt!!
Utöver detta har vi hunnit med lite jobb, mysiga fikor med familj och vänner och Alva har sovit hos mormor och morfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar