söndag 3 februari 2013

Lite otippat

Men imorse sökte jag på Google lite efter en ny snutte till Alice, en likadan som den hon har nu är ju ett måste....den hon har nu är full med hål....
Tillslut hittade jag en som jag beställde på CDON.com.... Det var inte det första stället jag tänkte på när det gäller snuttefiltar, hoppas nu att den går hem hos damen!

Imorse fick vi även alla barnen till att tvätta köksluckor

Anton syns inte på bild men han fick rycka in när jag och Alice tog en promenad:)
Med oss hem från promenaden fick vi denna goding....

Lite svårt att se vem kanske men det är Sixten! "Millan, jag tittar tv och Alice också när du lagar maten korv blir bra" Ok, låter bra!
När lunchen nästan var uppäten var det tre korvar kvar, Sixten sträcker sig efter fatet tar två till sig själv och räcker över det sista till Göran med orden "du kan ta den Göran".
Söt är han och korv tycker han utan tvekan om;-)

Anton har även hunnit med ett kalas och Alva har spelat handboll och simmat, efter Simmet blev det lite mys!

1 kommentar:

  1. Haha! Ja, det är väl tur att min son är lite artig och delar med sig i alla fall ;-)
    Han är svältfödd på korv för tillfället stackarn :-)

    SvaraRadera