torsdag 25 augusti 2011

Göran

är på cykelfest med jobbet ikväll eller tävling "Tour de Håstenslöv" från Lund till just Håstenslöv en runda på cirka 2,5 mil.
Göran satsar stenhårt på att vinna, jag håller tummarna för att han kommer hem något så när hel han cyklar nämligen på en cykel med en lös trampa....
Men förra året vann han och första pris var en cykelhjälm!!
Jag körde han in till Lund i eftermiddags Alva konstaterade att han hade en fin tröja men byxorna pappa är nog lite tajta för dig....
Alva hon säger vad hon tycker och tänker i alla läge, jag vet inte om det är det Alice också försöker.
Hon testar sina röstresurser och låter som en ilsken Ara papegoja hon är varken ledsen eller arg men skriker förfärligt högt, skall hon fortsätta med det kommer jag att sätta på mig ett par stora hörlurar med musik i!!
Ut med nappen och vråla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar