onsdag 31 augusti 2011

Sommaren 2011

Sommaren går fort, jag och Alva pratade innan idag om att det snart är höst!! Sommarlovet gick jättefort, detta fotot på Anton tog jag i början på sommaren när det fina vädret visade sig vi hade en jättemysig dag i Västra hamnen med Linda och Sixten
Sen helt plötsligt var det dags för Antons första skolavslutning
Och på måndagen efter skolavslutningen var det dags för fotbollsskola i två veckor, killarna och tjejerna hade verkligen jätteroligt dom kämpade på i ömsom sol och regn. Sen fanns där ju en kiosk också som dom fick handla i när det var rast och det var spännande att få ha egna pengar med!!
Veckorna avslutades med en galakväll med matcher, grillning och prisutdelning det var Daradan (tror jag att han heter) från MFF som delade ut medaljer och signerade tröjor.

Den 26/6 var det dags för Alice att döpas Maria och Håkan är hennes gudföräldrar. Anton och Alva hjälptes åt att hälla vatten i dopfunden och Emil i Lönneberga spelades när vi gick ut på Antons begäran!!

Efter kyrkan hade vi kaffekalas på församlingshemmet jag hade bakat kakor och mamma hade gjort tårtor som Linda dekorerade


Fortsättning på det här inlägget får nog komma imorgon för datan bråkar lite väl mycket med mig just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar