måndag 8 augusti 2011

Idag var det dags

för mig att jobba, tillbaka på min gamla arbetsplats där jag inte har varit på nästan 1½ år.
 Det gick förvånadsvärt bra och efter några timmar hade jag kommit in i det.

Det enda som jag hade glömt var hur man öppnade ambulansporten manuellt...eller jag vågade inte trycka på knapparna ifall det skulle låsa sig helt..
Efter jobb hämtade vi Anton hos Hampus han berättade att han ätit något gott till lunch
 "mamma det är brunt med stora bubblor i"
någon som kan gissa....................
ugnspannkaka är det rätta svaret!!

Ikväll kom även sista omgången av Linas matkasse, så nu är Anton lite orolig för vad vi ska äta här hemma..
Nu har Göran kört till jobbet första natten efter semestern och jag ska snart gå och lägga mig för fröken Alice hade minnsan inget lust och sova inatt men mellan 6 och 8 hade hon sovit gott sa Göran...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar