tisdag 27 september 2011

Födelsedag

Igår fyllde jag år och väcktes på morgonen med frukost på sängen, presenter, blommor och en sjungande familj och på kvällen kom lite fler gäster. Jag bjöd på väster bottenpaj med tillbehör
 och en liten macka till barnen sen blev det tjälknöl och kassler med potatisgratäng och till sist en tredelad chokladmousse...
Till lunch bjöd min kära man på sushi så hungrig behövde man inte vara igår...
















Fyller man år så kan man ju bjuda in någon som uppträder och det gjorde ju jag!!! Trolleri blev det med den store magikern Anton!!

                                                  Alice fick sitta hos morfar och titta
                                     Och mamma och min morfar kollade in hennes HTC telefon
Jag hade en väldigt bra dag igår med fantastiskt väder och många fina presenter!!

1 kommentar:

  1. Tack för allt gott igår.
    Morfars julklapp är "räddad"
    Kram

    SvaraRadera