onsdag 14 september 2011

Hemlagad mat

 var inte Alice speciellt intresserad av, jag hade gjort fiskgryta med potatis enligt konstens alla regler. Vi har nog inte sett någon som fryner på näsan så och ryser samtidigt Anton undrade vad det var för skakningar hon hade.... Så fiskgrytan som faktiskt var väldigt god fick bytas ut mot Nestles kyckling med rotfrukter.
Fast mormor och morfars hemmaodlade majskolvar uppskattades av unga fröken!!
Jag fyller ju snart år och Anton frågade mig innan idag vad jag önskar mig, jag önskade att han och Alva inte skulle bråka på hela dagen... Men Anton tyckte det var bättre att vi bad Göran köpa någon sak för det skulle bli svårt..och Alva föreslog att jag skulle låna två andra barn tex Ebba och Silje. Så med andra ord ger dom nog inte bort en bråkfri dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar