tisdag 6 september 2011

Underbart gott

surdegsbröd blev jag bjuden på idag hos min gammla arbetskamrat Åsa när jag och Alice var där och hälsade på. Det hade varit roligt att själv ha en surdeg och mata och baka ut undrar bara om man hade kommit ihåg det...

Någon promenad har det inte blivit idag men detta fotot tog jag för några dagar sedan när det var lite disigt ganska fint ändå tycker jag utsikt till andra sidan ån.
Sen har även Alva och Alice poserat för mig Alvas leende ser lite tillgjort ut...men söta är dom
Sen fortsätter vi såklart att träna läsning och bokstäver med Anton idag sa han till mig när det var lite kämpigt
" att ska man läsa och hålla reda på alla bokstäver som flyger runt så måste man sätta på hjärnan i god tid jag kan inte bara komma och säga att vi skall träna för då är kanske hjärnan avstängd och då funkar det iiiinte" Förstår du!!
Ja, jag förstår och skall säga till i god tid imorgon min älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar